Igår eftermiddag unnade jag mig att gå på ett yogapass. Har inte yogat regelbundet på ett halvår så jag räknar med härlig träningsvärk.
 
 
I entrén möttes jag av denna skylt: var dig själv, det finns redan så många andra! Hur härligt är inte det.
Att stå där på min matta var verkligen härligt, trots svags muskler. Det var så skönt att göra något för bara mig själv. Att bara vara i nuet Och inte tänka på något annat än yogan. 
Allt avslutades liggande på rygg i död mans ställning med hgöra hand på magen och vänstra på hjärtat. Sen sa yogainstruktören: "önska er nu något för 2017". Det som först ploppade upp hos mig var glädje! 
 
 
Efter detta passet vet jag nu mina största svagheter som jag måste se till att jobba på, mage och korsryggen. Jag var sjukt svag i jämförelse till innan sommaren. eftersom jag när sonen ganska mycket trodde jag att en del styra skulle vara kvar men, så var verkligen inte fallet. Det är bara att jobba vidare. Fast som det står på mitt linne var jag ju bara där gör vilan och den var sjukt skön. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej