Idag, dagen som går i kärlekens tecken, eller? Denna påhittade kommersiella högtid kan kännas helt onödig fast, ändå inte. Det är mycket fokus på att man ska vara romantisk med sin partner men, jag tycker man ska fokusera mer på kärleksbudskapet. Att helt enkelt uppmärksamma alla du tycker om, nära och kära.
Så jag tar tillfället i akt och skickar handgjorda kort med budskapet att de är fina människor och att jag älskar dem precis som de är.
 
 
Jag uppmärksammar även min kära man med detta kort med godsak i. 
 
 
Kortet är lite slitet då jag har återanvänt det några gånger. Varför slänga en bra konstruktion. Kortet är inte annorlunda varje gång an får det. Det kan ha kommit till någon utsmyckning eller tagits bort och ändrat.
 

 
 
Alla Hjärtans dag,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Helene

14 Feb 2016 19:47

Så fint! :D

Kommentera

Publiceras ej