(null)

Det finns många julkalendrar på nätet just nu. Många med bra erbjudanden som gör en frestad att använda, men då jag är emot denna köphysteri har jag hittat en kalender som ger bra tips på hur man kan leva mer hållbart. 
 
Det är bloggen "Grön moment" som ger tips på hur man kan förändra sin vardag för att leva mer hållbart. 
Hon ger tips på saker hon själv har förändrat i sin vardag. Så det är helt genomförbara enkla tips som jag tycker än så länge har varit riktigt bra. Vill du också följa denna julkalendern med tio luckor kvar hittar du bloggen här


*Jag är inte sponsrad utan jag vill bara dela med mig av bra kalender*
grön moment, hållbar julkalender,

Liknande inlägg

1 kommentarer

GRÖNA MOMENT

15 Dec 2017 08:47

Hej Sara! Så himla roligt att du tycker om julkalendern:) Jag är helt enig med dig att det är alldeles för mycket köpstress kring jul. Roligt för mig att få en ny blogg att följa också:) //Cajsa

Kommentera

Publiceras ej