(null)

I natt blev de sista julklapparna inslagna. En av de bästa stunderna under julen är just paketinslagning tycker jag. Att få vara kreativ och skapa med papper och snöre till någon man tycker ger mig glädje. 

(null)

Jag älskar slå in paket!

(null)

Visst gör ett fint inslaget paket en lite gladare. Dessa ganska enkla paketen är gjort av största delen av återanvänt material, emballagepapper och snöre från jular förr om åren. 

(null)

Detta är bilder på några av julklapparna jag ska ge bort i år. 




julkappsinslagning,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Rebecca Adnell

23 Dec 2017 10:24

Jag håller med, att slå in paket är nog bland det allra bästa med julen. Hoppas du får en fantastisk helg! ♥

Svar: Tack det samma och hoppas du får många fina julklappar!
Sara Johansson

Kommentera

Publiceras ej