Min son bara älskar bilar och vI förstår inte var han fått detta intresse ifrån. Han är bara två år och varken jag eller min man är bilintresserade. Det måste vara något genetiskt, eller?
 
 
Jag funderade på att köpa eller tillverka ett bilgarage till honom när han fyllde två men det blev inget med det. Istället fick jag det här tipset i ett magasin för en vecka sedan. det är hur enkelt som helst och går att göra om och flytta när man känner för det. 
 
 
Det enda du behöver är lite "washi tape" dekortejp eller maskeringstejp som bara fäster lagom och inte lämnar några spår efter sig som vanlig maskeringstejp kan göra. Sen är det bara att tejpa upp parkeringsplatser som man själv vill. 
 
Min son såg (som tur va) direkt vad det va och började parkera. 
DIY bilparkering, Parkeringsplats för leksaksbilar,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej