Det är så mycket roligt som händer nu och framöver. Jag ska verkligen försöka njuta hela tiden. 
 
 
Nu är hela familjen hemma och hälsar på mina föräldrar på landet där även min kära syster med familj är. Eftersom min syster bor massvis med mil ifrån oss vill jag ta varje tillfälle jag kan och umgås med dem. Sen är det extra roligt att se våra barn leka ihop. 
 
På måndag kommer min mamma och sover över. Visserligen kommer hon sent på måndagskvällen men det kommer bli mysigt att äta frukost tillsammans med henne på tisdagen innan vi åker till jobbet båda två. 
 
På onsdag kommer min moster med tåget ända från Malmö. Hon stannar två nätter och det ska bli så roligt eftersom vi inte ses så ofta. Jag hoppas kunna fjäska för henne som hon altid fjäskar för oss när vi hälsar på. 
 
 
Sen blir det en helg med bara familjen och bytardag. Jag hoppas kunna göra några bra fynd till sonen. 
 
På måndag, tisdag och onsdag veckan efter längtar jag faktiskt till jobbet, tro det eller ej. Vi ska flytta museiföremål till den nya utställningen som håller på att byggas. Helheten på utställningen kommer synas mer. Jag är så nyfiken på att se hur det kommer se ut. 
 
Bara ena massa roligt framöver, jag längtar så!
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Amanda Jona [SPONTAN]

18 Mar 2017 19:44

Mysigt att ha alla samlade! :)

Svar: Ja, ibland har man tur.
Sara Johansson

Kommentera

Publiceras ej