(null)

Det är mycket julkort just för tillfället och jag trodde faktisk inte jag skulle behöva göra fler efter min Julkortsserie med 5 x 5 kort, men så blev det inte. 

(null)

Igår gav vi bort detta kort som är gjort till min mans moster som inte ser så bra. Jag fick idén från ett av julkorten jag fick från ett dagbarn. De hade limmat ett hjärta av kanel och skrivit en så bra text. Att göra detta juldoftande hjärta till en med dålig syn tyckte jag blev perfekt. Det blir så bra med bara lim format till ett hjärtat och pudrat kanel på. Tack för den helt underbara idén. 

Alla våra julkort är nu levererade. Jag och sonen tog en runda idag för att lägga de sista julkorten till våra grannar i deras brevlådor. 
Det blev ett julkort till pysslat, Handmade cards, handgjorda kort, julkort, kaneldoftande kort,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej