Nu har jag gjort min sista dag på mitt första riktiga jobb. Jag har bearbetat nu en längre tid att jag inte kommer jobba på detta jobb mer, men över nio år med dessa fina arbetskamrater gjorde att det blev svåra avsked med många tårar. Usch så jobbigt det var!

(null)

Jag bjöd dessa fikomaner på nyttig semla med mandelmjöl, cashewnötter och dadlar. Det var första gången jag gjorde dem då jag blivit så inspirerad av detta recept. Jag vet att man inte egentligen ska bjuda på något man aldrig testat innan, men de blev lyckade. 

(null)

Så mycket fina ord och lyckönskningar jag fått höra nu dessa senaste dagarna gör mig så rörd. Så fina arbetskamrater jag haft. 
Två kort och fina presenter blev det också. De har verkligen lärt känna mig för jag fick en handgjord kruka i keramik, en liten fågel i gjutjärn och ett gåvobevis från Naturskyddsföreningen. Allt i naturliga material och en gåva för att rädda vår planet. Mitt miljöintresse kommer jag i och med jobbbyte utveckla och förhoppningsvis kommer jag bli bättre på att leva och lära hållbarhet. 

(null)

Nu börjar ett nytt äventyr!


sista dagen gjord,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej