2014 års kortalbum
Äntligen är jag klar med 2014 års kortalbum. 2013 blev klar i juli 2016 så det har verkligen tagit tid för mig att färdigställa detta minialbum med alla kort vi fått under 2014. 

(null)

Bilderna på sidorna med scrapande kort är ett urval då jag inte vill visa personbilder utan att ha frågat dem först. 

Påskkort 2014
Dessa albumsblad är verkligen gjorda av spillbitar och papper jag har haft liggande länge. Jag testar olika idéer och går ofta utanför min trygga svär. 

Födelsedagskort 2014

Julkort 2014
Som i mina tidigare kortalbum består det mest av julkort. Tack till alla som fortfarande skickar julkort och vanliga kort för den delen. Jag älskar att få kort (bara så ni vet).

Julkort 2014
Nu är jag igång med 2015 års album. Ett år med många kort då det var det året vi gifte oss och det var då vår son föddes. Vi fick många kort med lyckönskningar och grattis. 
Det finns ett litet problem bara med detta album, ett kort är stort, jättestort 26,5 x 26,5cm (tack mamma och pappa).





2014 års kortalbum, minialbum,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej