(null)

Då var sommarens sista kortutmaning med svägerskan Ellen avslutad och detta blev mitt resultat. 
Jag är verkligen så glad att vi bestämde att köra två utmaningar, sen har vi inte riktigt hållt deadline, men vi skyller på det fina vädret som gjort att inomhus aktiviteter inte blivit prioriterat. 

Utmaningens skiss att inspireras av

Detta den andra kortutmaning var det jag som valde skiss att inspireras av. Ute på nätet finns många bra att inspireras av och jag valde denna av Sockergrynet från 2013.

(null)


Ellens tolkning

Det är verkligen spännande att öppna kuvertet till den andras tolkning. En härligt lugn färgskala där detaljerna ger kortet en lyxig känsla. Hon hade tänkt skriva, njut eller hej på cirkeln, men tyckte inte hon fick till några bra bokstäver. Jag tycker kortet funkar alldeles perfekt utan något ord. 
Tack Ellen för det fina kortet!

Nu stundar nästa utmaning som min bror har gett oss: jorden/tellus/earth/världen och en cirkel. Inte mycket att gå på, men jag har redan en idé. 

Här hittar du sommarens första kortutmaning. 



Kortutmaning, augusti 2018, hand made cards, handgjorda kort, kortutmaning,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej