(null)
Paketinslagning med keramikblomma.

Glad tisdag på er! 
Idag vill jag dela med mig av en enkel presentinslagning jag har gjort till en kompis som har fyllt år nu under sommaren. 
Ett snyggt papper, en liten keramikblomma och ganska mycket presentsnöre är allt som behövdes till denna presentinslagningen. Ja, lite tejp också förstås. (Pappret och snöret är så klart återanvänt från tidigare presenter.)
Jag valde ett grått papper med vit dekor och till det en turkos keramikblomma och vitt presentsnöre för att hålla igen färgskalan. Det sägs att man inte ska blanda mer än tre färger och jag tror det ligger något i det. Har man fler kan det lätt bli lite rörigt för ögat. 

(null)

Jag köpte en liten turkos blomma av keramik att sätta på paketet för att göra något lite annorlunda. Blomman kan mottagaren sen ha att dekorera sitt hem med.
För att få fast den utan att limma knöt jag fast den med hjälp av presentsnöret som jag sen krullade och snörde runt om. 

(null)
Presentinslagning



Paket till en vän, födelsedagspaket, paketinslagning, presentinslagning, ta till vara, återanvända,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej