(null)
 
Jag är verkligen glad att någon fyller år lite då och då så att jag får tillfälle att slå in paket. 
För ett bra tag sedan fyllde min systerdotter år, men det var inte förrän i helgen i träffades då de bor så långt ifrån oss. 
Det blev en läsebok till en läsglad tjej på nu 8 år. 
Min son var med och bestämde omslagspappret och när jag bestämt att accenten skulle bara lila ville han att vi skulle ha lila glitterlim på också. 
 
(null)
 
Det blev helt enkelt lila snöre knutet i kors med en rosett. Tre utstansade fjärilar i olika lila nyanser klistrades ner på ena vingen så att den andra stack upp. Längs med högra kortsidan limmade vi horisontala streck med glitterlimmet. Lite oprecist men det är väl det som är charmen när det är små barn som gör det. 
 
 
 
Paketinslagning, Paketinslagning med lila accent, födelsedagspaket, presentinslagning, slå in paket, återbruka,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej