Paketinslagning

Min mamma har fyllt år och jag fick äntligen slå in paket igen. Ja, jag har faktiskt haft lite abstinens efter att alla julklapparna var inslagna. Nu äntligen var det dags. 
Jag valde att slå in paketet med en gammal tapet. Det svåra är att få tejp att fästa så jag använder maskeringstejp, inte så snyggt men det håller fast. Sen valde jag två nyanser av gröna snören som låg i min presentsnöreslåda. 
Tänka sig att man kan slå in paket med saker man har hemma. Jag ÄLSKAR återbruk!

Paketetikett x 3

Sen gjorde jag även en etikett, eller det blev snarare tre som sitter ihop. 
Översta etiketten skrev jag födelsedatumet, det i mitten är ett mönstrat genomskinligt papper och det understa är ett mönstrat papper med en rödklöver där jag satt en banderoll över och som sticker ut på kanterna med texten "grattis på födelsedagen".
Så enkelt att göra när man har etiketts-die till pysselmanglen och det blir något extra på paketet. 

Etikett

Till vem får jag slå in paket till nästa gång?


etikett, födelsedagspresent, paketetikett x 3, paketinslagning, tag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej