(null)
Handgjort kort

För ett tag sedan gjorde jag ett kort där jag stämplade och målade, Thinking of you x 3, då sa jag att jag kände att jag måste göra ett till och detta blev resultatet. 

För att inte smeta ut texten började jag med att måla de tre strecken med två olika stämpeldynor av märket destress ink. Först med mörkblå, sen med turkos och sist med utspädd mörkblå. Till detta kort använde jag en textstämpel med ordet loved som jag stämplade tre gånger med samma mörkblåa stämpeldyna. 

(null) 

Det mönstrade kart pappret ovh akvarell-pappret är fäst med 3D-kuddar. 

(null)
Handmade card

Jag har sotat alla kanter med brun stämpeldyna. Spetsen har jag fäst med hjälp av glue dots och med hjälp av det gröna sidenbandet som jag knutit runt om det mönstrade pappret.  6 stycken turkosskimrande paljetter fick bli den sista dekorationen på detta kort. 





Loved x 3, handgjorda kort, handmade card,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej