Äppelträd

Våren är här!
Efter hösten och vintern börjar det äntligen spira i min trädgård igen. I helgen har jag gått runt i trädgården och njutit av allt liv som kommer. Trädgårdsarbetet har börjat så smått med täckning av en "ogräs" rabatt som jag på detta sätt hoppas få fason på för att om ett tag kunna anlägga en blommande rabatt. 
Här nedan kommer några bilder på vårtecken från min trädgård. 

Tusensköna

Syren

Snödroppe

Vårlök

Vitsippa

(null)

Min köksträdgård som just nu består av två riktigt stora odlingslådor och några mindre ligger fortfarande i dvala. De mindre ska bytas ut mot en stor egensnickrad låda till. I år blir det fokus på lök, morötter och sallad i lådorna. 

Min köksträdgård

Pärlhyacint

Vitsippa



Närbild på våren i min trädgård, min trädgård, vårtecken,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej