(null)
Handgjort kort

När man inte kan kan överlämna ett paket är ett skickat kort som ser ut som ett paket perfekt. 

(null)
Ett platt paket

Av bara åtta saker är detta kort gjort av:
Kortbas
Mönstrat papper
Band
En etikett
Ett paljettband 
Snöre
Text stämpel
Stämpeldyna
+ klister

(null)
Grattiskort

Jag valde att göra mitt kort kvadratiskt och endast 10 x 10 cm. Det mönstrade pappret skar jag lite mindre så att kortbasen syns som en ram runt om. Bandet knöt jag i ett kors runt det mönstrade pappret precis som ett paket. Bandet avslutade jag i en rosett. Det mönstrade pappret med bandet klistrade jag sen fast direkt mot kortbasen. I rosetten fäste jag paljettbandet och den stämplade etiketten med ett litet snöre som göms i rosetten. 

(null)
Handmade card

Jag nöjde mig inte helt med bara text på etiketten utan stämplade även dit ett litet hjärta. 


Ett paket-kort, födelsedagskort, grattiskort, handgjorda kort, handmade cards, paket-kort,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej