Akleja och Iris från min trädgård

Semestern är nu precis påbörjad och det känns helt underbart att själv få bestämma hur dagen kommer att bli fyr veckor framåt. Själv kanske jag inte ska säga för sonen och mannen får självklart också vara med och göra dagarna.  

Utflykt till en handelsträdgård

För att jag inte ska glömma bort någon utflykt som jag tänkt jag vill göra denna sommaren har jag i år skrivit en liten lista. Kanske låter detta helt ospontant, nja säger jag, detta hjälper mig att vara spontan med bestämda utflykter när rätt dag inträffar. Sen får det gärna bli annat också så klart. 

Lejongap från min trädgården

Här på bloggen vet jag inte riktigt hur det kommer bli under semestern, det kan bli allt från inga inlägg till massvis, vi får helt enkelt se. 

Pion från min trädgård

GLAD SOMMAR!


Lejongap, Nu är det semester för hela slanten, akleja, iris, pion, semester,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej