Idag har vi haft lunchbesök av ett kompispar som vi parade ihop som nu är gifta och snart ska få barn. Det är verkligen så roligt att vår matchning passade. Det är ju oftast det inte funkar när man gör något sådant. 
De ska få barn i april så det är inte så långt kvar. En blöjtårta till dem var jag ju så klart "tvungen" att göra. Nöjet är helt på min sida. 
 
 
Det blev en tårta av 26 engångsblöjor storlek 1 av det ekologiska märket Naty. Detta märket är det vi använder till når son som jag varmt rekommenderar. Vissa andra märken doftar kemikalier men det gör inte dessa. De är dyrare men det tycker jag det är värt när det gäller sonens hälsa. 
En första napp av naturgummi av märket Änglamark och en egensydd minivätte fick pryda tårtan. 
 
Tack för en riktigt trevlig lunch!
 
 
Jag vill förtydliga att jag inte är sponsrad utan vill bara dela med mig av bra produkter. 
Minivätte, Naty, blöjtårta, Änglamark,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej