(null)
 
Efter 9 veckor ska nu alla kollegor äntligen träffas igen och jag som har en sommarpresent eller nu "välkommen tillbaka"-blomma kvar. 
Så här blev den sista blomman till mina 6 kollegor. Pelargonsticklingarna har vuxit sig stor under sommaren och tyvärr blommat över. Men flera blomknoppar finns som kan bli riktigt fina. 
 
Litet grodkort.
 
Då jag nyligen köpt urgulliga trägrodor använde jag en av dessa och valde ett grönt tema. Framsidan är klippt kortare än baksidan i vinklar så att den gröna insidan syns på framsidan. 
 
Kort med en groda.
 
Här kan du se de andra 5 kort och blommor som jag gett mina kollegor innan semestern. 
 
Tack för att just du är min kollega💕

Välkommen tillbaka till jobbet-blomma, grodkort, hand made cards, handgjorda kort, pedagogpresent, sommarpresent,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej