(null)

Så här daga förra året funderade jag på vad jag skulle hitta på att ge vår sons dagmamma. I år är det jag som är dagmamman och jag har helt underbara dagbarnsfamiljer som ger mig sommarpresenter. 
De ska bara veta hur glad jag blir, jag som älskar presenter stort som smått blev så varm om hjärtat när jag får sådana här fina presenter. 
En underbart solgul busksolros, en härligt rosa orkidé och en korg med stickling, egengjorda sockerfria biscotti i en glasburk med handskriven texten "Biscotti för goa stunder", en tygdisktrasa och ett handskrivet kort. 

Phalaenopsis orkidé


Det känns som de verkligen lärt känna mig under denna korta tiden jag haft hand om deras barn. Så perfekta presenter. Jag känner mig verkligen uppskattad. 

TACK, TACK, TACK! 

Här är två andra presenttips som jag delat med mig av tidigare år. Choklad och Bakpåse


dagmammepresent, förskolepersonal, pedagogpresent, present till dagbarnvårdare, present till dagmamma, sommarpresent,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej