(null)
Paketinslagningstips

Jag sparar verkligen på allt inslagningsmaterial, lite för mycket enligt min man, men när det väl behöver slås in något har jag alltid något fint att använda. 

(null)
Presentinslagning med återbrukade material.

Till detta paket har jag återanvänt ett omslagspapper som suttit runt en blombukett, ett loppat spetsband och en återanvänd etikett. 
Det creamfärgade spetsbandet blev perfekt färgmässigt till det ljusgröna mönstrade pappret. Man behöver inte krångla till mer när man har så fint material. 

(null)
Födelsedagspaket inslaget i återbruka och loppat material.

Var hittar jag inslagningsmaterial:
  • Inslagninspapper/presentsnöre/silkespapper/kartonger från presenter jag/familjen fått
  • Silkespapper från varor jag köpt t.ex. skor
  • Blomsterpapper som varit runt blommor
  • Loppade tapetrullar
  • Loppat presentsnöre
  • "Skräpet" från julklappsöppningen 
  • Snöre från konditorikartongen
  • Snöre från potatispåsen 
  • Fyllmaterial i papper från beställningar
  • Barnteckningar
  • Reafyndat material
  • Silkesband från upphägning i kläder
  • Mindre pappåsar
Listan kan göras lång, det gäller bara att se det fina i allt material så hittar man guldkornen. Lycka till att hitta dina!

(null)
Material sparat från sonens barnkalas


Paketinslagning med återbruk & loppade material, födelsedagspaket, kalaspaket, paketinslagning, paketinslagningstips, presentinslagning, återbrukamera,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej