(null)
Sen kväll i min pysselvrå

Något av det bäst med fredagar och lördagar är att man kan, om man vill, vara uppe länge och pyssla loss. Just på kvällen när det är mörkt lägger det sig ett lugn och en kreativ känsla över skrivbordet som är så mysig. 
Jag har fått en omgjord pysselvrå som jag ännu inte har visat, men här är den. 

(null)
Nästan tre meter pysselskrivbord

Detta är ett pysselskrivbord på nästan tre meter långt med två lårdhurtsar som min man har specialbyggt. Från början var det tänkt att jag och sonen skulle ha det tillsammans, men när min man testade vårt köksbänkshöga skrivbord ville han också vara där med sitt elektronik-pyssel. 
Att kunna välja att sitta eller stå och pyssla har varit en önskan i flera år och nu blev det så. Våra två låga barstolar som stått oanvända sen vi flyttade in i vårt hus 2013 har nu äntligen fått en plats, vid pysselskrivbordet. 

(null)
Min pysselvrå

Min mormors skrivbord som varit mitt pysselskrivbord så länge har nu flyttats undan och får nu bära upp min vita byrå med små lådor. Det är inte helt i ordning utan jag har fortfarande organiserande och klurande att göra för att få det riktigt bra. Men än så länge är jag supernöjd!

(null)
Tag-kort, handgjorda kort. 

Idag blev det bland annat två tag-kort till fast modellen mindre. Dessa är 7 x 10 cm och ska ges till sonens ledare på kyrkansbarntimmar på onsdag. De är verkligen fantastiska och alla barnen älskar att gå dit. 


handgjorda kort, handmade cards, min pysselvrå, pysselskrivbord, pysselvrå,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej