(null)
Sälja på andrahandsmarknaden



Uppdatering på min försäljning på andrahandsmarknaden: 
Wow jag sålde för hela 55 kronor!
Juni månad blev det stiltje i försäljningen på andrahandsmarknaden, inte många annonser blev gjorda och endast två klädesplagg sålda precis i slutet av månaden. Än så länge den sämsta månaden, men förståeligt då juni är en händelserik månad för många som bara sprang förbi. 

Nu är semestern här och jag får disponera mina dagar som jag själv vill (nästan, har ju två familjemedlemmar till). Frågan är om jag vill fokusera på mer annonser eller tid med familjen och i trädgården. Det ser ut att bli växlande väder så regniga och blåsiga dagar kanske blir annonsgörar-dagar? 

Sammanställning försäljning på andrahandsmarknaden:
Januari: 1360kr
Februari: 350kr
Mars: 960kr
April: 19 170kr (såld byggnadsställning)
Maj: 9080kr (såld automower)
Juni: 55kr
Summa: 30,975kr
Sålt i juni 2024 - andrahandsmarknaden, andrahandsmarknaden, extrainkomst, rensaut, secondhand, säljapåandrahandsmarknaden,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej