(null)
Jag använder hittade hårgummiband

Jag har nog inte köpt hårgummiband på säker över ett decennium. Och då vill jag informera att jag använder gummiband nästintill dagligen. Hur kan detta vara möjligt?

(null)
Ta hand om tappade hårgummiband

Hemligheten är att jag använder hittade gummiband. Börjar man titta så kan man se flera stycken på en promenad i stan eller i ett samhälle. Vissa är helt utkänta och åker direkt i skräpet, men de flesta har många användningar kvar i sig. 

(null)
Tvätta upphittade gummiband och använd själv.

De gummiband jag hittar tar jag och tvättar innan användning. Lägger i tvättpåse och tvätta i tvättmaskin tillsammans med den vanliga tvätten och vips har man fått en hel hop med användbara hårgummiband. Kanske lite väl många för bara mig…

(null)
Ta hand om tappade hårgummiband

Sätter du ofta upp håret med gummiband/hårsnodd ställ in letarögonen så kommer även du hitta tappade gummiband som vill få ett syfte igen. Lycka till!

Ta vara på tappade hårgummiband, hårgummiband, hårsnodd, plockaskräp, tatillvara,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej