(null)

Februari månad blev klädutränsningens månad. Jag gick igenom min och mannens gaderob och lådor på vinden, rensade, fotade, mätte och la ut på andrahandsmarknaden. 

Gamla kläder som fortfarande är bra i skicket men som varit mycket använda är svåra att prismärka tycker jag, så det mesta blev sålt för under 50kr. Att lägga ut kläder tar längre tid än saker då det ska ligga/hänga rätt och olika mått ska mätas. Jag är inte klar med utrensningen helt och hållet än, det finns fler gömmor att titta i och några kläder som vi ska fundera på ett tag till om vi vill ha kvar eller sälja. 

Under månadens 29 dagar la jag ut 23 saker för försäljning, 10 saker blev sålda på en summa av 350kr.

Jag är så nöjd med min klädutrensningsmånad. Mest nöjd är jag över mig själv, att jag kunnat släppa taget om så mycket kläder med minen, men som jag aldrig igen skulle sätta på mig. 

Ny månad med nya försäljningsmöjligheter!



#enannonsomdagen, Sålt i februari 2024 - andrahandsmarknaden, en annons om dagen, sälja kläder, sälja på andrahandsmarknaden, sålt i februari 2024,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej