I veckan fick jag en beställning på ett kort till en blivande 61-åring man. Män tycker jag alltid är svåra att göra till men, när jag fick reda på att han skulle få en klocka visste jag vad jag skulle använda som dekoration. 


Kortbasen är natur där jag har klistrat ett brunt trämönstrat papper på hela framsidan. Fyra cirklar, två mönstrade papper klistrade med 3D-kuddar, ett genomgående hål med en klocka klistrad med 3D-kuddar på insidan av kortet och en brun stämplad cirkel med texten "it's your day" på. 


Tre remsor med brunt papper, en 1/2cm över och en 1cm och en 1/2cm under. En 1/2cm remsa satte jag även på insidan. 


Ett ganska enkelt kort med en liten finess. Hoppas nu han tycker om det. 



handgjorda kort, handmade cards, handmade vards,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej