(null)

Alla våra 23 kort är pysslade och eftersom jag var klar med framsidorna så tidigt fick jag mer tid för insidorna i år. Mer tid med det som verkligen räknas, insidan. 

(null)

Här ser ni några av mina julkorts dekorerade insidor.

(null)

Då jag är lite insnöad på pop upp-kort blev så klart några insidor med denna enkla och händelserika teknik. 

(null)

Då jag har en urkass handstil använder jag mig mycket av textstämplar med färdiga meddelande för att det ska bli riktigt snyggt. Att stämpla hela meddelandet gör ju också att det momentet inte tar så lång tid. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu hoppas jag att vi med dessa kort kan sprida lite glädje. 
christmas cards, hand made cards, handgjorda kort, julkort, kortinsida,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej