En hemmagjord julpresent till mina kollegor.

Juletid är pysslets tid och jag har gjort en liten julpresent till mina kollegor. Det blev varsin scrappad tändsticksask och en ljuslykta av en konservburk. 

Scrappade tändsticksaskar

Tändsticksaskarna valde jag att göra olika då mina kollegor är olika och alla ska få en unik som ingen annan fått. 

(null)
Ljuslykta av en konservburk.

Konservburken jag valde är av den mindre varianten (tex majs) som jag gjort ren och först märkt ut och sen bad jag faktiskt min fantastiska man att borta hålen där ljuset från värmeljuset kommer sippra ut. Formen jag valde var en stjärna. 

(null)
Liten julpresent till dagmammorna


Sen slog jag in dem i var sitt cellofanpaket med en utstansad form som jag vek på mitten och häftade fast längst upp på cellofankanten. 

(null)
Juliga tändsticksaskar




julpresent, julpresent till mina kollegor, ljuslykta av en konservburk, pedagogpresent, present till dagmamma, present till förskolepersonal, scrappad tändsticksask,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej