Julgåva från dagbarnen.

Jag har verkligen världens bästa jobb med världens gulligaste dagbarn med familjer. Jag känner mig verkligen nöjd med mitt karriärsbyte och uppskattad av familjerna när de kommer med så fina julgåvor till mig. 
En härligt doftande vit hyasint, en stor gul ros, fina kort med värmande meddelande, en urgullig cenitlere dekorerad sked (som de gjor själva) ekologisk honung och bovete. Det känns verkligen som de vet vad som hör mig glad, blommor, egengjorda och hållbara produkter. TACK!

Att avsluta detta jobbår med sådan glädje är en fantastik känsla. För idag har jag ingen "söndagsångest" då jag från och med i morgon måndag har tre veckors julledigt. I år kommer det bli en rejäl ledighet tillsammans med familjen. Visserligen jobbar mannen tre dagar till, men då får jag och sonen några dagar bara vi två med massvis av julmys. Det kommer bli en del bakning, pyssel, julklappsinslagning, lussekattsätande och tyvärr städning. 

Glad tredje advent!

Min julledighet börjar nu, julgåva, pedagogpresent, present till dagmamma,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej