(null)
Blomsterkort i svart/vitt

Många kort blir det här i bloggen nu när jag har sådan inspiration till att göra kort. Jag hoppas ni gillar det, men försöker att bryta av med lite andra inlägg emellanåt. 

(null)
Handgjort kort i svart och vitt

Att bara använda två färger var en utmaning för mig. Jag hade bestämt mig redan från början att kortet skulle vara svart/vitt men tankarna ville ändå försöka få in någon mer färg. 

(null)
Handmade card

Det glittriga mönstrade pappret klistrade jag direkt på kortbasen. Det vita pappret stämplade jag innan jag satte fast det med 3D-kuddar. Blommorna stämplades på ett likadant vitt papper och sen klippte jag ut dem längs med ytterkanten med en liten vit kant. Dessa satte jag även fast med 3D-kuddar. Jag valde att sätta dem på samma höjd med den ena lite över den andra. 
Sist satte jag dit 5 svarta rainstones och målade hjärtat i texten med svart och fyllde den med "Glossy accent".

(null)
Handgjort kort






Blomsterkort i svart/vitt, blomkort, handgjorda kort, handgjort kort i svart och vitt, handmade Cards,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej