(null)
Handgjort kort

Jag känner att jag tappade lite av min lust att skapa kort förra året. De flesta korten jag gjort har varit lite "panik" gjorda. Tid har tagits till pysslandet, men bara för att nu måste jag skapa så att jag hinner skicka/ge det i tid. Det har inte varit mys-pysslande utan mer måste-pysslande och det har inte känts bra. Så jag hoppas att inspirationen och viljan att skapa utan krav. 

Det är inte ofta jag använder färgad kortbas, men till detta mönstrade pappret passade det riktigt bra. 
Utifrån ett mönstrat papper valdes en enfärgad kortbas och fem olika enfärgade papper för utstansning av koppar. Det mönstrade pappret som är lite mer än 1/3-del av framsidan fästes direkt mot kortbasens högra sida. 
 
(null)
Handmade birthday card.

Hjärtanen i de utstansade kopparna bytte jag plats på och fästes med ett papper på baksidan på kopparna. Kopparna staplades i varandra och fästes med 3D-kuddar på skarven mellan det mönstrade pappret och kortbasen. 
Texten "you’re the best" stämplades på den fria sidan av kortbasen ungefär 1/3-del nedifrån i svart. 

(null)
Handgjort födelsedagskort

Ett färgsprakande grattiskort, birthdaycards, födelsedagskort, handgjorda kort, handmade cards,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej